"לא צריך שלטון אחד ברמאללה": ההצעה של ח"כ קלנר

    מהדורת הבוקר No Comments on "לא צריך שלטון אחד ברמאללה": ההצעה של ח"כ קלנר

    ח"כ אריאל קלנר מהליכוד תוקף ב'קול חי' את ההצעה האמריקנית בנושא הרשות הפלסטינית: "התפיסה הלאומית הפלסטינית שוללת את קיומה של מדינה יהודית. לא צריך להיות שלטון אחד ברמאללה. אפשר שבכל מקום יהיה שלטון מקומי לניהול החיים האזרחים. הם לא לאום, זו חברה שבטית"

    אריאל קלנר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אריאל קלנר (הליכוד), שוחח עם דוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס לסערה סביב העסקה המתגבשת לשחרור חלק מהחטופים: "חשוב שכולנו ניזהר במה שאנחנו אומרים. יש קונצנזוס מלא שצריך לשחרר את החטופים. יש אולי ויכוח על הדרך וזה לגיטימי. צריך לשקול את כל השיקולים. אנחנו לא רוצים שדעות מסוימות יושתקו. אני רואה אמפתיה למשפחות. ככל שהויכוחים מקבלים בולטות זה משרת את החמאס".

    ביחס לדבריו של הנשיא האמריקני על כך שהוא רוצה "רשות פלסטינית מתחדשת", אמר קלנר: "אני חד משמעית נגד. התפיסה הלאומית הפלסטינית היא תפיסה ששוללת את קיומה של מדינה יהודית. זה נכון לכל המנהיגים שלהם".

    "אני חושב שהרש"פ היא שורש כל הרע", הוסיף והדגיש. "אני מזכיר שהאינתיפאדה השניה הייתה של הפת"ח. היא לא הרע במיעוטו. לא צריך לחכות שהם יעשו טבח כדי לגלות שהם נאצים. הם מדברים באותה שפה ומחנכים לאותם דברים. הרש"פ קוראת להשמיד אותנו". 

    עוד אמר חבר הכנסת מהליכוד: "הקהיליה הבינלאומית צריכה לשקם את תושבי עזה. ביו"ש: לא צריך להיות שלטון אחד ברמאללה. אפשר שבכל מקום יהיה שלטון מקומי שינהל את החיים האזרחים אבל אנחנו שולטים בביטחון ומפקחים על החינוך. הם לא לאום. זו חברה שבטית".



    0 תגובות